Doktorlar Fan Club


KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM EDİYORUZ. TÜM DOKTORLAR FANLARINI SİTEMİZE BEKLİYORUZ.SİTEMİZDEN YARARLANMAK İÇİN LÜTFEN ÜYE OLUNUZ.
 
AnasayfaKapıSSSKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 duygu arslan sohbet

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
YazarMesaj
adaa
Üst düzey Admin
Üst düzey Admin
avatar

Kadın
Yaş : 20
Doğum tarihi : 14/01/97
Nerden : Hayal alemindeN...
Mesaj Sayısı : 2192
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 30/12/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Salı Mart 31, 2009 5:14 pm

_yagmur_ demiş ki:
işte gerçek aşkk!!!yaşasın AD!!!!

inanmayanlara!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlardizisi.forumr.net
Fatih_Naz
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Yaş : 25
Doğum tarihi : 19/09/92
Nerden : Sigaramın Dumanından
İş/Hobiler : hobim:gitar çalmak
Lakap : fato
Mesaj Sayısı : 198
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 02/11/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Salı Mart 31, 2009 5:37 pm

_yagmur_ demiş ki:
işte gerçek aşkk!!!yaşasın AD!!!!

inanmayanlara!!!!!!!!!!!!!!!!!!
inanmıyoruz varmı ? Very Happy gözdenin dediği gibi a-d yi sevmiyoruz sevmiycez SEVDİRTMİCEZ .. ! **
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
kübra_gözde
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 26
Doğum tarihi : 02/11/91
Nerden : Samsun
Mesaj Sayısı : 2390
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Salı Mart 31, 2009 5:44 pm

yha onalrı gerçek aşk aşk grmednz mi siz?
ela levente bak herşeye rğmn braberler

_________________
Doktorlar yeniden ekranlarda...

s&z fan clup

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlardizisi.forumr.net/index.htm
_yagmur_
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 23
Doğum tarihi : 15/06/94
Nerden : !____İZMİR____!
İş/Hobiler : öğrencilik işte :(
Lakap : UGLY BETTY(GÖZLÜK+TEL+KABARIK SAÇLAR)
Mesaj Sayısı : 2058
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 04/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Salı Mart 31, 2009 5:45 pm

Fatih_Naz demiş ki:
_yagmur_ demiş ki:
işte gerçek aşkk!!!yaşasın AD!!!!

inanmayanlara!!!!!!!!!!!!!!!!!!
inanmıyoruz varmı ? Very Happy gözdenin dediği gibi a-d yi sevmiyoruz sevmiycez SEVDİRTMİCEZ .. ! **
ilk 2 sini istediin gbi sawun ama biz sewiyoruz zuhahaaa Very Happy Very Happy

_________________


-·=»‡«=·- Ölümüne kadar AD ve ZS -·=»‡«=·-
_*Ölümüné Zénan - Suat_*
**--anti g-j--** fan

!!!...iyiki doğdun melike...!!!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.doktorlardizisi.forumr.net
Blood-Money
Gelişmiş Üye
Gelişmiş Üye
avatar

Kadın
Yaş : 22
Doğum tarihi : 24/02/95
Nerden : "AD"ana
İş/Hobiler : alışveriş yapmak,müzik dinlemek...
Lakap : SüSLü
Mesaj Sayısı : 166
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 09/02/09

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Salı Mart 31, 2009 6:11 pm

Valla JG ile bitmedi final zaten Ad ile bitti hiçbir şey sinirlerimi bozamaz Very Happy:P:P:P:P Ayrıca da AD'nin başına böyle bir şey gelmeden bu durumda ne tür karar verecekleri ve nasıl beraber olacaklarını kimse bilemez Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Fatih_Naz
Moderatör
Moderatör
avatar

Erkek
Yaş : 25
Doğum tarihi : 19/09/92
Nerden : Sigaramın Dumanından
İş/Hobiler : hobim:gitar çalmak
Lakap : fato
Mesaj Sayısı : 198
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 02/11/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Salı Mart 31, 2009 6:16 pm

_yagmur_ demiş ki:
Fatih_Naz demiş ki:
_yagmur_ demiş ki:
işte gerçek aşkk!!!yaşasın AD!!!!

inanmayanlara!!!!!!!!!!!!!!!!!!
inanmıyoruz varmı ? Very Happy gözdenin dediği gibi a-d yi sevmiyoruz sevmiycez SEVDİRTMİCEZ .. ! **
ilk 2 sini istediin gbi sawun ama biz sewiyoruz zuhahaaa Very Happy Very Happy
size deilkii nie üstüne alınıon hemen haha
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
+_Gözde_+
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 23
Doğum tarihi : 04/09/94
Nerden : iZmiR
Lakap : Asi Melek
Mesaj Sayısı : 1209
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 04/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Salı Mart 31, 2009 6:20 pm

yha eft adciler istemesekde varsınız bi gidemediniz haa Very Happy ayıp insan hiç istenmediği yerde kalırmı ? hain ama sizin için Fark etmez tbii haha bu bölümde ad oldu biliyoduk zaten olcağını belli bişidi ama iyiki oldu duygunun enayi olduğunu gördükk haha haha (fatih saol kardeşim katıldığın için ** ) Anti A-d anti-eylül

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlarfanlari.fforum.biz
Blood-Money
Gelişmiş Üye
Gelişmiş Üye
avatar

Kadın
Yaş : 22
Doğum tarihi : 24/02/95
Nerden : "AD"ana
İş/Hobiler : alışveriş yapmak,müzik dinlemek...
Lakap : SüSLü
Mesaj Sayısı : 166
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 09/02/09

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Salı Mart 31, 2009 6:23 pm

Bu sadece JG'ciler için geçerli bir durum hem insan istenmediği bir yerde kalır bu fan farklılığı o kadar peki insan aynı forumdan biriyle sadece fanları uyuşmadığı için istememezlik yapar mı acanba Question Bu ayrı bir soru ayrıca da evet diyorsanız siz bilirsiniz ama burası AD sohbet ve bunu kişiselleştirmenin bir anlamı yok bence...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
+_Gözde_+
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 23
Doğum tarihi : 04/09/94
Nerden : iZmiR
Lakap : Asi Melek
Mesaj Sayısı : 1209
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 04/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Salı Mart 31, 2009 6:28 pm

Blood-Money demiş ki:
Bu sadece JG'ciler için geçerli bir durum hem insan istenmediği bir yerde kalır bu fan farklılığı o kadar peki insan aynı forumdan biriyle sadece fanları uyuşmadığı için istememezlik yapar mı acanba Question Bu ayrı bir soru ayrıca da evet diyorsanız siz bilirsiniz ama burası AD sohbet ve bunu kişiselleştirmenin bir anlamı yok bence...
site bizim deilmi istediğimizi yaparız rahatça kimsede hiç bişey söyleyemez ister ad sohbette kişisel konuşurum istemesemde konuşmam yani sen bunları takma Very Happy soruyada EVET diorumm eğer konu adse mutlaka yapar haha

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlarfanlari.fforum.biz
adaa
Üst düzey Admin
Üst düzey Admin
avatar

Kadın
Yaş : 20
Doğum tarihi : 14/01/97
Nerden : Hayal alemindeN...
Mesaj Sayısı : 2192
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 30/12/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Salı Mart 31, 2009 6:32 pm

ya arkadaşlar artık anlayın a-dçifti mutlu
a-j çiftine gelince en son tartışmışlardı zaten bu büyük bir hata en sonunda onlarla ilgili hiç bişey göstermediler
ve öyle görünüyoki ayrıldılar julidenin sözlerinden de bu anlaşılıyo

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlardizisi.forumr.net
kübra_gözde
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 26
Doğum tarihi : 02/11/91
Nerden : Samsun
Mesaj Sayısı : 2390
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Salı Mart 31, 2009 8:22 pm

+_Gözde_+ demiş ki:
yha eft adciler istemesekde varsınız bi gidemediniz haa Very Happy ayıp insan hiç istenmediği yerde kalırmı ? hain ama sizin için Fark etmez tbii haha bu bölümde ad oldu biliyoduk zaten olcağını belli bişidi ama iyiki oldu duygunun enayi olduğunu gördükk haha haha (fatih saol kardeşim katıldığın için ** ) Anti A-d anti-eylül
saol ablacm dygularımı tercüme etmşsn

_________________
Doktorlar yeniden ekranlarda...

s&z fan clup

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlardizisi.forumr.net/index.htm
**cadıkısss**
S.mod
S.mod
avatar

Kadın
Yaş : 23
Doğum tarihi : 17/02/94
Nerden : edward'nn kalbindenn
İş/Hobiler : resim yapmak,müzik dinlemek vs
Lakap : civciv, etiket , pamuk
Mesaj Sayısı : 444
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 18/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Çarş. Nis. 01, 2009 2:38 pm

kübra_gözde demiş ki:
+_Gözde_+ demiş ki:
yha eft adciler istemesekde varsınız bi gidemediniz haa Very Happy ayıp insan hiç istenmediği yerde kalırmı ? hain ama sizin için Fark etmez tbii haha bu bölümde ad oldu biliyoduk zaten olcağını belli bişidi ama iyiki oldu duygunun enayi olduğunu gördükk haha haha (fatih saol kardeşim katıldığın için ** ) Anti A-d anti-eylül
saol ablacm dygularımı tercüme etmşsn
evt bnde katılıorum anti ad Razz

_________________


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
kübra_gözde
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 26
Doğum tarihi : 02/11/91
Nerden : Samsun
Mesaj Sayısı : 2390
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Çarş. Nis. 01, 2009 3:22 pm

dizi dwm etsydi grrdm bn a-d yi hıh =)

_________________
Doktorlar yeniden ekranlarda...

s&z fan clup

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlardizisi.forumr.net/index.htm
+_Gözde_+
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 23
Doğum tarihi : 04/09/94
Nerden : iZmiR
Lakap : Asi Melek
Mesaj Sayısı : 1209
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 04/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Çarş. Nis. 01, 2009 6:32 pm

**cadıkısss** demiş ki:
kübra_gözde demiş ki:
+_Gözde_+ demiş ki:
yha eft adciler istemesekde varsınız bi gidemediniz haa Very Happy ayıp insan hiç istenmediği yerde kalırmı ? hain ama sizin için Fark etmez tbii haha bu bölümde ad oldu biliyoduk zaten olcağını belli bişidi ama iyiki oldu duygunun enayi olduğunu gördükk haha haha (fatih saol kardeşim katıldığın için ** ) Anti A-d anti-eylül
saol ablacm dygularımı tercüme etmşsn
evt bnde katılıorum anti ad Razz
sağolun beni sizler yarattınız Very Happy temsilciniz bnm işte Razz adye laf sokmak bnm için bir zevk hobi oldu artık haha bncede ablacm haklısın keşke izlesydik ezikliklerini hain işallah bu önemli şeyden mahrum kalmayıss haha

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlarfanlari.fforum.biz
kübra_gözde
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 26
Doğum tarihi : 02/11/91
Nerden : Samsun
Mesaj Sayısı : 2390
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Çarş. Nis. 01, 2009 6:39 pm

ewt cnm temsilcimzsn =)
a-d berbat bi çift dizi dwm etse hytta asln uslı drmazdı dygu da nayi yha jlideye yptklarndn sora kbl etti slk mıdr ndr =)

_________________
Doktorlar yeniden ekranlarda...

s&z fan clup

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlardizisi.forumr.net/index.htm
+_Gözde_+
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 23
Doğum tarihi : 04/09/94
Nerden : iZmiR
Lakap : Asi Melek
Mesaj Sayısı : 1209
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 04/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Çarş. Nis. 01, 2009 6:43 pm

kübra_gözde demiş ki:
ewt cnm temsilcimzsn =)
a-d berbat bi çift dizi dwm etse hytta asln uslı drmazdı dygu da nayi yha jlideye yptklarndn sora kbl etti slk mıdr ndr =)
başka kanala geçerse çıktığında kanalı deiştircem sonra yine aççam onları görmek istemiorumm midem kaldırmıoo napııyım Very Happy ztn reflüm vr yazk yani mideme haha

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlarfanlari.fforum.biz
kübra_gözde
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 26
Doğum tarihi : 02/11/91
Nerden : Samsun
Mesaj Sayısı : 2390
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Çarş. Nis. 01, 2009 6:46 pm

aynn yha yzk bnm reflm yok ama mdm blanıo =)
aman yha a-d ktü bi çift işte bu kdr bst

_________________
Doktorlar yeniden ekranlarda...

s&z fan clup

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlardizisi.forumr.net/index.htm
+_Gözde_+
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 23
Doğum tarihi : 04/09/94
Nerden : iZmiR
Lakap : Asi Melek
Mesaj Sayısı : 1209
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 04/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Perş. Nis. 02, 2009 8:25 pm

adciler heyoo nerdesinizz haha

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlarfanlari.fforum.biz
Blood-Money
Gelişmiş Üye
Gelişmiş Üye
avatar

Kadın
Yaş : 22
Doğum tarihi : 24/02/95
Nerden : "AD"ana
İş/Hobiler : alışveriş yapmak,müzik dinlemek...
Lakap : SüSLü
Mesaj Sayısı : 166
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 09/02/09

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Perş. Nis. 02, 2009 8:28 pm

Burası anti ad konuşma alanı olduğu için biz kendimizi ifade edecek başka başlıklarda takılıyoruz gözdecim...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
+_Gözde_+
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 23
Doğum tarihi : 04/09/94
Nerden : iZmiR
Lakap : Asi Melek
Mesaj Sayısı : 1209
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 04/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Perş. Nis. 02, 2009 8:39 pm

siz bilirsiniz haha teklif vr ısrar yok hain

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlarfanlari.fforum.biz
ASLI
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 27
Doğum tarihi : 01/09/90
Mesaj Sayısı : 1113
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 04/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Perş. Nis. 02, 2009 8:57 pm

+_Gözde_+ demiş ki:
**cadıkısss** demiş ki:
kübra_gözde demiş ki:
+_Gözde_+ demiş ki:
yha eft adciler istemesekde varsınız bi gidemediniz haa Very Happy ayıp insan hiç istenmediği yerde kalırmı ? hain ama sizin için Fark etmez tbii haha bu bölümde ad oldu biliyoduk zaten olcağını belli bişidi ama iyiki oldu duygunun enayi olduğunu gördükk haha haha (fatih saol kardeşim katıldığın için ** ) Anti A-d anti-eylül
saol ablacm dygularımı tercüme etmşsn
evt bnde katılıorum anti ad Razz
sağolun beni sizler yarattınız Very Happy temsilciniz bnm işte Razz adye laf sokmak bnm için bir zevk hobi oldu artık haha bncede ablacm haklısın keşke izlesydik ezikliklerini hain işallah bu önemli şeyden mahrum kalmayıss haha
farkettim artık alışkanlık oldu cnm sende Very Happy

_________________

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlarfanlari.fforum.biz
arslansda
Co-Admin
Co-Admin
avatar

Kadın
Yaş : 25
Doğum tarihi : 22/03/92
Mesaj Sayısı : 762
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 06/02/09

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Cuma Nis. 03, 2009 7:57 am

ASLI demiş ki:
+_Gözde_+ demiş ki:
**cadıkısss** demiş ki:
kübra_gözde demiş ki:
+_Gözde_+ demiş ki:
yha eft adciler istemesekde varsınız bi gidemediniz haa Very Happy ayıp insan hiç istenmediği yerde kalırmı ? hain ama sizin için Fark etmez tbii haha bu bölümde ad oldu biliyoduk zaten olcağını belli bişidi ama iyiki oldu duygunun enayi olduğunu gördükk haha haha (fatih saol kardeşim katıldığın için ** ) Anti A-d anti-eylül
saol ablacm dygularımı tercüme etmşsn
evt bnde katılıorum anti ad Razz
sağolun beni sizler yarattınız Very Happy temsilciniz bnm işte Razz adye laf sokmak bnm için bir zevk hobi oldu artık haha bncede ablacm haklısın keşke izlesydik ezikliklerini hain işallah bu önemli şeyden mahrum kalmayıss haha
farkettim artık alışkanlık oldu cnm sende Very Happy

_________________
A-d çifti olmasın İstemiyoruz Fan clup
[b]Ela&Levent&Zenan&Suat Fan Clup
"banane eylülden çok zenan-suat-ela-levent-julide-arslan diyenler fan clup=))"



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
össlleemmm
Muhabir
avatar

Kadın
Yaş : 23
Doğum tarihi : 16/11/94
Nerden : Antalya
İş/Hobiler : (MEL & BEK) KUTSİ,BARIŞ A. ve DOKTORLAR ile İlgili Herşey ve İnternet,Futbol,Karete,Gezmek
Lakap : Erkek Fatma:)
Mesaj Sayısı : 1053
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 28/02/09

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Cuma Nis. 03, 2009 10:16 am

burdayız cnm ölümüne a&d her ne kadar istenmesekte biz onları seviyoruz farkımızda bu bendensin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlardizisi.forumr.net
+_Gözde_+
Yönetici
Yönetici
avatar

Kadın
Yaş : 23
Doğum tarihi : 04/09/94
Nerden : iZmiR
Lakap : Asi Melek
Mesaj Sayısı : 1209
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 04/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Cuma Nis. 03, 2009 2:47 pm

össlleemmm demiş ki:
burdayız cnm ölümüne a&d her ne kadar istenmesekte biz onları seviyoruz farkımızda bu bendensin
ii bari hain anti ad bizimde bu haha

_________________
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://doktorlarfanlari.fforum.biz
merve_duygu
adminiye
adminiye
avatar

Kadın
Yaş : 24
Doğum tarihi : 29/12/92
Nerden : İstanbuL
İş/Hobiler : Aslı ♥ Deniz
Lakap : Barbie
Mesaj Sayısı : 450
Ruh haLi :
Hangi TakımLısın? :
Sitedeki Hayvanın :
Fan Clup :
Kayıt tarihi : 05/09/08

MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   Cuma Nis. 03, 2009 3:47 pm

+_Gözde_+ demiş ki:
össlleemmm demiş ki:
burdayız cnm ölümüne a&d her ne kadar istenmesekte biz onları seviyoruz farkımızda bu bendensin
ii bari hain anti ad bizimde bu haha
evett

_________________
*_*_Sitemiz Bizim İçin Herşeydir Fan *_*_ A-d çifti olmasın İstemiyoruz Fan clup
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: duygu arslan sohbet   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
duygu arslan sohbet
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
3 sayfadaki 5 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
 Similar topics
-
» Misafir Sohbet yeri
» Sohbet Kutusuna Arkaplan Resmi Eklemek
» Sohbet Kutusu
» Sohbet Kodu
» Online Sohbet Nasıl Yaparım ?

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Doktorlar Fan Club :: DoktorlarFan Forum :: Duygu & Arslan Fan clup-
Buraya geçin: